بازی‌های در حال انتشار از ژانویه تا آوریل ۲۰۲۱

15 دی 1399 | 15:07

بسیاری از بازی‌هایی که در انتهای سال ۲۰۲۰ در انتظار انتشار آن‌ها بودیم، تا ماه آوریل ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد و لیست این بازی‌ها هر ماه به روزرسانی می‌گردد.

هم اکنون «Spirit» در اختیار هوادارانش است!

شما باید در ذهن خودتان تکه‌های مربوط به بازی «Spirit» را کنار هم قرار دهید! در حالی که پست‌های عادی همانند گذشته، قبل از این که مخاطبان ما در جریان این موضوع باشند، از سر گرفته می‌شوند، کار اصلی شروع می‌شود. این کار با اشاره به اینکه کاتالوگ‌های انتشار بازی «BGG» برای ژانویه و فوریه ۲۰۲۱ و نیز مارس و آوریل ۲۰۲۱ هر دو به طور زنده پخش می‌شوند، این لیست‌ها با اطلاعات ناشران که نظرسنجی‌های موجود در تحقیقات را به پایان رسانده اند، به روز می‌شوند و به محض دریافت اطلاعات مربوط به سایر نسخه‌های جدید، این اطلاعات به آن‌ها اضافه می‌شوند.

در حالت ایده آل، همه ما می‌توانیم قبل از پایان سال یک بار دیگر در کنوانسیون‌های بازی شرکت کنیم و اگر این اتفاق بیفتد، مواردی مانند پیش نمایش «SPIEL '21» از سر گرفته خواهد شد. با این حال، تا آن زمان، از این لیست‌های انتشار ماهانه استفاده می‌گردد تا آنچه را که ممکن است شما در فروشگاه‌های محلی پیدا کنید یا از ناشران و فروشگاه‌های مکان‌های دور سفارش دهید، مشخص شوند. شخصی، که احتمالا «El Whitcombe» در بازی‌های «Deep Water» بوده، گفته است که هر بازی ارائه شده در سال ۲۰۲۰ یک معجزه بود، و همانطور که انتظار دارید بسیاری از بازی‌هایی که قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شوند، برای ژانویه تا آوریل ۲۰۲۱ راهی این لیست‌ها شده اند. برای ناشران آن‌ها بهترین‌ها را برای مدیریت هر موقعیت غیر منتظره‌ای که هنوز وجود دارد آرزو می‌کنیم و امیدواریم که بتوانند از هر موقعیت غیر منتظره‌ای که امسال با آن روبرو هستند بهترین نتیجه را نیز بدست آورند.


دیدگاه شما

درحال ثبت اطلاعات....

یک دیدگاه

مرسب از خبر های خوبی که میزارید⁦❤️⁩⁦❤️⁩