اخبار جدید از Bombyx و Seven Wonders Mystery

3 خرداد 1400 | 20:36

به گزارش بازی مدیا، امروز استدیو Bombyx اعلام کرد که قصد دارد در ایران توسط کمپانی مستفیل (Mostafil) بازی Glow را توزیع کند. علاوه بر این، کمپانی Repos Production از پنجمین معمای بازی هیجان‌انگیز Seven Wonders Mystery نیز رونمایی کرد.

امروز بامبیکس به مشارکت خود با ایران، اسپانیا و برزیل برای توزیع بردگیم Glow اشاره کرد

امروز، دوشنبه ۳ خرداد، Bombyx (یک کمپانی فرانسوی ناشر بازی‌های رومیزی) همکاری‌های جدید خود را با برخی کشورها اعلام کرد. این کشورها عبارتند از: اسپانیا، برزیل و ایران و بامبیکس قصد دارد با آن‌ها همکاری کند و بردگیم Glow را در کشورهای ذکر شده توزیع کند. بازی رومیزی Glow در اسپانیا توسط  Arrakis Games (ناشر اسپانیایی بازی رومیزی)، در برزیل توسط Galapagos Jogos (ناشر برزیلی بردگیم‌ها) و در ایران توسط Mostafil (تولید کننده و ناشر ایرانی بازی رومیزی و فکری)  توزیع خواهد شد (در ایران، مستفیل امسال همکاری رسمی خود را با استدیو بامبیکس آغاز کرده و بازی تاکنوکو نخستین همکاری این دو کمپانی است). 

اگر بخواهیم به طور خلاصه به بازی Glow (که به زودی در ایران نیز موجود خواهد شد) اشاره کنیم، می‌توان گفت که در این بردگیم دو تا چهار نفره (که توسط Cédrick Chaboussit طراحی و توسط Bombyx و چند کمپانی دیگر منتشر شده است)، بازیکنان نقش تعدادی ماجراجو را بازی می‌کنند. در واقع آن‌ها در طول فرآیند بازی به یک سفر هشت روزه می‌روند و گروهی تشکیل می‌دهند که از هشت عدد همسفر (Companion) تشکیل شده است. مکانیزم کارت کشی یا Card Drafting (که به بازیکنان در هر نوبت از بازی این امکان را می‌دهد تا از تعداد محدودی کارت، کارتی را انتخاب کنند) یکی از مکانیزم‌های اصلی بازی است. یکی دیگر از مکانیزم‌های اصلی این بازی رومیزی، ریختن تاس یا Dice Rolling است.

 

بازیکنان در طول بازی Glow، براساس تاس‌هایی که می‌ریزند، می‌توانند از قابلیت‌های کارت‌های Companion استفاده کنند و این‌ کارت‌ها در اختیارشان نور و روشنایی خواهند گذاشت و به آن‌ها کمک خواهند کرد تا تاریکی را (که دنیا را فراگرفته است) از بین ببرند. اما باید در نظر داشته باشند که انتخاب کارت‌های Companion گاهی اوقات به ضررشان تمام می‌شوند. به عنوان مثال، ممکن است تعدادی از منابع خود را از دست بدهند. به طور کلی، هر بازیکنی که در آخر بازی به نور و روشنایی بیشتری دست یابد، برنده بازی خواهد بود. 

اینکه بازی Glow دقیقا چه زمانی در کشورهایی که پیشتر به آن‌ها اشاره کردیم موجود خواهد شد، مشخص نیست اما طرفداران این بازی می‌توانند از همکاران محلی استدیو Bombyx، سوالات خود را بپرسند. 

امروز از پنجمین بازی Seven Wonders Mystery رونمایی شد

از امروز، دوشنبه ۲۴ می، تا ساعت ۲۳:۵۹ (یوتی‌سی ۱+)  روز یکشنبه، ۳۰ می، طرفداران بالای هجده سال بازیSeven Wonders Mystery (که در آلمان، ایالت متحده آمریکا، بلژیک و فرانسه ساکن هستند)، می‌توانند وارد سایت Seven Wonders Mystery شوند و در معمای جذاب هفته‌ی پنجم مسابقه شرکت کنند.

 آیا قادر به کشف راز آرامگاه هالیکارناسوس (Mausoleum of Halicarnassus) خواهید بود؟ برای حل معمای این هفته در بازی Seven Wonders Mystery شرکت کنید و شانس خود را امتحان کنید. معمای هفته‌ی گذشته در ارتباط با شهر افسوس (Ephesus) و معبد آرتمیس (Temple of Artemis) بود. بازیکنان سعی داشتند تا به اَرشِمیدُس (Archimedes)، فیلسوف، مهندس، مخترع و فیزیک‌دان یونان باستان، و اقلیدس،(Euclid)، ریاضی‌دان یونانی، برای حل معما کمک کنند. یکی از جوایز معمای هفته‌ی گذشته، تندیس معبد آرتمیس بود. تندیس آرامگاه هالیکارناسوس نیز به عنوان یکی از جوایز این هفته مسابقه در نظر گرفته شده است. جوایز دیگر این هفته عبارتند از: بردگیم عجایب هفتگانه: فرمانروایان (Seven Wonders: Leaders)، عجایب هفت گانه دوئل (Seven Wonders Duel)، عجایب هفت گانه: آرمادا (Seven Wonders: Armada) و غیره. 

دیدگاه شما

درحال ثبت اطلاعات....