اخبار جدید از Seven Wonders Mystery و Blue Orange Games

24 خرداد 1400 | 22:04

به گزارش بازی مدیا، امروز بردگیم Dragomino به عنوان بهترین بازی کودکانه‌ی سال ۲۰۲۱، توسط هیئت داوران جایزه اشپیل آلمان، برگزیده شد. علاوه بر این، امروز از آخرین معمای Seven Wonders Mystery نیز رونمایی شد و بازیکنان به مدت یک هفته فرصت دارند تا بتوانند معما را حل کنند و برنده‌ی جایزه نهایی این بازی هیجان انگیز شوند.

امروز برنده نهایی بهترین بازی کودکانه‌ی سال در مراسم اشپیل آلمان اعلام شد

امروز، دوشنبه ۱۴ ژوئن سال ۲۰۲۱، برنده‌ی نهایی بهترین بازی کودکانه‌ی سال (Kinderspiel des Jahres)، اعلام شد. بردگیم «Dragomino» (دراگومینو) در کنار بازی رومیزی «Mia London and the Case of the 625 Scoundrels» (میا لندن اَند د کیس آف د ۶۲۵ اسکاندرالز) و بازی «Storytailors» (استوری تیلورز)، به عنوان یکی از کاندیداهای جایزه بهترین بازی کودکانه‌ی سال ۲۰۲۱ توسط هیئت داوران جایزه اشپیل برگزیده شده بود و امروز توانست برنده نهایی جایزه اشپیل شود. 

بازی رومیزی دراگومینو توسط Bruno Cathala (برونو کتلا)، Marie Fort (ماری فر) و Wilfried Fort (ویلفرید فر) طراحی و توسط کمپانی‌هایی همچون Pegasus Spiele و Blue Orange Games منتشر شد. مکانیزم‌های بازی موجود در بازی رومیزی دراگومینو، به مکانیزم‌های بازی بردگیم «Kingdomino» (کینگ دومینو) مشابه است. در واقع در بازی خانوادگی دو تا چهار نفره کینگ دومینو، که در سال ۲۰۱۶ تولید شد، بازیکنان سعی دارند با استفاده از کاشی‌های دومینو شکل، قلمرویی در اطراف قلعه خود بسازند و با توجه به چیدمان کاشی‌ها و علامت‌های تاجی که روی برخی از آن‌ها قابل مشاهده است، امتیاز کسب کنند. بازی دراگومینو شباهت بسیاری به کینگ دومینو داشته با این تفاوت که دراگومینو مختص کودکان طراحی شده است. 

 
به گفته هیئت داوران جایزه اشپیل، «دراگومینو یک نمونه شگفت انگیز از یک بردگیم است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک بازی خانوادگی را تبدیل به یک بازی مناسب برای کودکان کرد. این بازی، مشابه به بردگیم کینگ دومینو بوده و شما را همانطور که دور میز نشسته‌اید، با خود به یک فضای فانتزی و تخیلی خارق العاده‌ای می‌برد. کودکان زمانی که یکبار این بازی را تجربه کنند، از احساس اعتماد به نفس خاصی برخوردار خواهند شد. بالانس زیرکانه‌ی عناصر شانس و تاکتیک‌های بازی، موجب شده است تا کودکان همواره بخواهند غرق در دنیای جذاب اژدهایان شوند.» 

در بازی رومیزی دراگومینو، شما نقش مربیان اژدها را بازی می‌کنید و این فرصت برایتان پیش آمده است تا به جزیره‌ای اسرارآمیز سفر کنید و اژدهایان را از نزدیک ملاقات کنید. اما شما تنها کسی نیستید که به این جزیره فرستاده می‌شوید و مربیان دیگری نیز شما را همراهی خواهند کرد. کدام یک از شما قادر به پیدا کردن بچه اژدهایان موجود در بازی خواهد بود؟ 

در بردگیم دراگومینو بازیکنان می‌بایست به دنبال نوزادان اژدهایان در نواحی مختلف جزیره بگردند. همانند بازی کینگ دومینو، در بازی دراگومینو نیز بازیکنان کاشی‌های دومینو شکل را به جزیره خود اضافه می‌کنند. زمانی که کاشی‌هایی که شکلشان از یکدیگر متفاوت است را کنار هم بچینند، اتفاق خاصی نمی‌افتد اما اگر شکل مناطق روی کاشی‌ها یکسان باشد و به هم متصل شوند، بازیکنان می‌توانند یک تخم اژدهای مختص آن منطقه را بردارند. در میان تخم اژدهایان هر منطقه، هفت عدد بچه اژدها موجود است و سایر تخم ها خالی هستند و تنها پوسته تخم باقی مانده است. تعداد تخم اژدهای مناطق گوناگون متفاوت است و به تعداد کاشی موجود و مختص آن منطقه، بستگی دارد.  بعد از اینکه تمام کاشی‌ها کنار هم چیده شدند، بازیکنان یک امتیاز برای هر بچه اژدهایی که پیدا کردند دریافت خواهند کرد. در آخر بازی کسی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده بازی خواهد بود. 

سایر برندگان جایزه اشپسل امسال، روز دوشنبه ۱۹ جولای اعلام خواهند شد.  

امروز از آخرین معمای بازی Seven Wonders Mystery رونمایی شد

ماجراهای بازی جذاب Seven Wonders Mystery همچنان ادامه دارند و این بار بازیکنان می‌بایست از تمام سرنخ‌ها و اطلاعات با ارزشی که در هفت معمای قبلی، در اختیارشان قرار گرفتند استفاده کنند تا بتونند آخرین معمای این بازی را نیز حل کنند و جزو برندگان این مسابقه هیجان انگیز باشند. آخرین معمای بازی از امروز، دوشنبه ۱۴ ژوئن، تا ساعت۲۳:۵۹ (یوتی‌سی ۱+)  روز یکشنبه ۲۰ ژوئن، در سایت Seven Wonders Mystery برای افراد بالای هجده سال که در آلمان، فرانسه، بلژیک و ایالت متحده آمریکا ساکن هستند، در دسترس خواهد بود. بازیکنان باید سعی کنند معمای Great Mystery مربوط به هفته‌ی هشتم مسابقه را حل کنند تا بتوانند جایزه نهایی بازی، یعنی کوپن خرید ۵۰۰ دلاری را ببرند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از این کوپن بازی‌های رومیزی گوناگون را تهیه کنند و از آن‌ها لذت ببرند. 

دیدگاه شما

درحال ثبت اطلاعات....