درباره ما

بازی مدیا | رسانه ی تخصصی بازی و سرگرمی

با افزایش اقبال عمومی به بازی‌های دورهمی و رومیزی و همچنین گسترده‌تر شدن فعالیت‌های مرتبط با آن در ایران، جای خالی یک رسانه‌ی مستقل برای معرفی، نقد و آموزش مخاطبان در این حوزه احساس می‌شد. رسانه‌ای که مستقل از اهداف تجاری ناشی از فروش بازی‌ها فعالیت کند. ما در بازی مدیا معتقدیم، مخاطبان هوشمند ایرانی باید بتوانند پیش از خرید هر محصول بازی و سرگرمی راجع به آن بدانند. همچنین باور داریم با انعکاس موارد مربوط به بازی‌های رومیزی ایرانی و آنچه در عرصه‌ی جهانی این صنعت می‌گذرد، سطح کیفی محصولات تولید شده در کشور نیز به طور قابل توجهی بهبود می‌یابد. بازی مدیا شامل بخش‌های متنوعی از قبیل مقالات، اخبار و تولید محتوای ویدئویی برای بازی‌ها است. همچنین بازی مدیا این امکان را فراهم می‌کند تا علاقه مندان به صنعت بازی و سرگرمی در قالب انجمن‌ها و تالارهای گفتگو با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند و از داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط سایرین استفاده کنند. ما در بازی مدیا از نظرات و پیشنهادات همه‌ی فعالان صنعت نوپای بازی رومیزی در ایران استقبال می‌کنیم و بر این باوریم که تنها با هم افزایی حداکثری میان همه‌ی افراد و گروه‌های تاثیر گذار بر این صنعت است که توسعه، پیشرفت و ضریب نفوذ این بازی‌ها در میان خانواده‌های ایرانی گسترش می‌یابد.

بازی مدیا | رسانه ی تخصصی بازی و سرگرمی

اهداف بازی مدیا

اهداف بازی مدیا

بازی مدیا در قدم نخست با هدف افزایش آگاهی مخاطبان بردگیم و بازی‌های رومیزی، اقدام به تولید محتوای تخصصی در این حوزه کرده است. آموزش و معرفی بازی‌های رومیزی بازار ایران و همچنین بررسی تخصصی محصولات بازی و سرگرمی به نحوی که علاوه بر جذاب و آموزنده بودن برای مخاطب عام، برای مخاطبان حرفه‌ای هم مورد استفاده باشد از مهم‌ترین اهداف بازی مدیا است. بازی مدیا بدون نظر گرفتن حواشی مرسوم در فضای تجاری تولید، توزیع و فروش محصولات بازی و سرگرمی تنها وظیفه‌ی اطلاع رسانی در چارچوب استانداردهای رسانه‌ای را برای خود متصور می‌داند.

بازی مدیا چگونه متولد شد؟

با افزایش علاقه‌مندی جامعه‌ی ایرانی به بازی‌های رومیزی و بردگیم‌ها جای یک رسانه‌ی تخصصی در این زمینه حس می‌شد. از آنجاییکه بسیاری از دنبال کنندگان حرفه‌ای دنیای بردگیم‌ها اخبار و اطلاعات مربوط به این شاخه‌ی جذاب از سرگرمی‌ها را در سایت بردگیم گیک یا به اختصار BGG پیگیری می‌کنند، هدف گذاری برای ایجاد یک رسانه فارسی زبان برای استفاده‌ی همگان انجام شد. بر اساس برنامه ریزی‌های که انجام شد، رسانه‌ی هدف گذاری شده نباید شبیه نسخه‌های خارجی مثل بردگیم گیک، می‌بود. در عین حال این رسانه باید برای استفاده‌ی همه‌ی اقشار جامعه مناسب می‌بود. با توجه به این هدف گذاری‌ها رسانه‌ی بازی مدیا پا به عرصه‌ی وجود گذاشت. در بازی مدیا تلاش می‌شود تا محتوای رسانه‌ای برای همه‌ی گروه‌های علاقه مند به بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال ارائه شود.

خدمات بازی مدیا فرصت های همکاری

چشم انداز بازی مدیا

    | معرفی و تثبیت جایگاه بازی مدیا به عنوان مرجع معرفی و آموزش بازی‌های رومیزی و بردگیم در ایران از سوی مخاطبان، تولید کنندگان و فروشندگان بردگیم 

    | حضور فعال و مداوم در نمایشگاه‌‌های داخلی و خارجی و به خصوص نمایشگاه اشپیل اسن آلمان برای فعالیت رسانه‌ای و خبری در حوزه‌ی بازی و سرگرمی

    | ارائه‌ي به روز ترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سرگرمی به زبان فارسی

    | جذب مخاطبان و علاقه‌مندان جدید به دنیای جذاب بردگیم و بازی‌های رومیزی

    | معرفی و تثبیت بازی مدیا به عنوان نخستین انتخاب تولید کنندگان ایرانی برای معرفی محصولات جدید به بازار

    | تولید محتوای رسانه‌ای به زبان‌های بین المللی با هدف معرفی محصولات بازار بازی‌های رومیزی به علاقه‌مندان جهانی و کمک به حضور بازی‌های ایرانی در بازار جهان

#

بازی مدیا را چه کسانی می گردانند؟

#

حسین حلی‌ساز

مدیر مسئول

او از سال 1394 در بازار بازی‌های رومیزی ایران فعالیت دارد و معتقد است در آینده‌ی نزدیک ایران سهم بزرگی از طراحی، تولید و فروش بردگیم در جهان خواهد داشت. منتقد تولید بازی کپی در ایران است و عقیده دارد صنعت بردگیم با کپی عناوین خارجی تنها توسعه‌ی خود را به تاخیر می‌اندازد.

اردوان حیدری

اردوان حیدری

مدیر سایت

علاوه بر مدیریت امور فنی سایت بازی مدیا، کارگردانی برنامه‌های ویدئویی بازی مدیا را هم بر عهده دارد. یک هماهنگ کننده‌ی حرفه‌ای و پل رابط بین افراد و بخش‌های مختلف در رسانه‌ی بازی مدیا به گونه‌ای که همه‌ی ایده‌ها در نهایت برای اجرا باید توسط او برنامه ریزی شود.

فرنام فرتوت

فرنام فرتوت

تولید محتوا

یک لگو باز حرفه‌ای و مجری برنامه ویدئویی «بازی و تاریخ» که قلم بی نظیری برای نقد و بررسی هم دارد. چیزهایی راجع به بازی‌ها می‌داند که کمتر کسی از آن‌ها اطلاع دارد. علاقه‌ی زیادی به مطالعه، تحقیق و نوشتن دارد و علاوه بر زبان انگلیسی، به زبان‌های فرانسه و آلمانی مسلط است.