مقالات
دنیای بردگیم دنیایی بسیار وسیع و شگفتانگیز است. بسیاری از افراد صرفاً در مورد بردگیمها شنیدهاند ویا فقط چند بازی را امتحان کردهاند، در حالی که نمیدانند خصوصاً در چند سال اخیر، این سبک از بازیها تا چه حد گسترده و پیچیده و پرطرفدار شدهاند. ما در چند مقاله بیشتر مکانیزمها را به شما معرفی خواهیم نمود. پس اگر به دنیای بردگیمها علاقه دارید و میخواهید در موردشان بیشتر بدانید، این مطلب را دنبال کنید.
مفهوم نمونهی اولیه یا همان پروتوتایپ (Prototype)، نسبت سایر مفاهیمی که در طراحی بازی از آنها استفاده میشود، بسیار شناخته شدهتر است و افراد زیادی هستند که حداقل یک شناخت کلی از آن دارند. البته دلیل این موضوع آن است که پروتوتایپ، مفهومی منحصر به طراحی بازی نیست و در پروسهی طراحی و تولید بسیاری از محصولات تجاری و غیر تجاری از آن استفاده میشود.
شاید اولین سوالی که با دیدن تیتر این مقاله به ذهن شما خطور کند، این است که سل شیت (Sell Sheet) چیست و اصلا به چه دردی میخورد؟ در ادامهی این نوشتار قصد دارم تا به این سوال پاسخ دهم و علاوه بر آن، توضیحاتی راجع به اینکه چگونه میتوان یک سل شیت ساخت بدهم، بنابراین اگر به کار طراحی بازیهای رومیزی علاقه دارید و قصد دارید تا ایدههای طراحی را از درون ذهنتان به روی قفسههای فروشگاهها برسانید، در ادامهی این مطلب با من همراه باشید.