مقالات
امروز به سراغ معرفی بازیهایی رفتم که حول محور بیماری، ویروس و وضعیتهای مربوط به این شرایط طراحی و ساخته شده اند. پس دست هایتان را بشویید و به بازی کردن بپردازید و در ادامه با لیست ما همراه باشید.
بازیهایی که رویکرد آنها به گیمپلی رویکردی مملو از المانهای خنده دار باشد، میتوانند در زمینهی بازار فروش و جلب نظر مخاطبان بسیار موفق عمل کنند و توجهات بسیاری را نصیب خود کند، هرچند که عموم منتقدین اینگونه بازیها را نمیپسندند و ترجیح میدهند که چندان به آنها نپردازند. از این رو خالی از لطف نیست که با یکدیگر اندکی به این دسته از بازیها بپردازیم و با یکدیگر، پنج عنوان قابل توجه از میان آنها را بررسی کنیم.
بازیهای کارگر گذاری (Worker Placement) به دستهای از بازیهای رومیزی گفته میشود که در آنها، هر بازیکن تعدادی مهره و یا نشانگر در اختیار دارد و طی نوبت خود با قرار دادن هر کدام از این اجزا در جایی به خصوص روی صفحهی اصلی بازی و یا صفحهی شخصی خود، منابع و یا امکاناتی برای پیشرفت در بازی به دست میآورد.
در این مطلب به راهها و روشهای میپردازیم که با آنها میتوانیم به بازیهای استفاده شده یا دست دو خود شانسی دوباره برای دیده شدن دهیم؛ پس با ما همراه باشید. آنها را به صورت آنلاین به فروش برسانید
با معرفی حتی یک فرد جدید و علاقهمند کردن او به این سرگرمی و فعالیت، میتوانید زندگی او را تغییر دهید و در بهترین حالت یک همبازی جدی برای خودتان دست و پا کنید. پس با ما و این مطلب مهم همراه باشید.
با ما و بررسی بهترین عناوین با محوریت دنیای استار وارز، همراه باشید.
مکانیزم موتور مولد (Engine Builder) یکی از مکانیزمهایی است که درصد خوبی از بازیهای امروزی کم و بیش از آن در بطن گیمپلی خود استفاده میکنند و جالب آن است که این مسئله موجب تکراری و خسته کننده شدن این مکانیزم نشده و همچنان شاهد ایدههای جدید در گیمپلی بوردگیمها با بهره گیری از این مکانیزم هستیم. البته باید ذکر کرد که در اینجا ما با سیلندر و پیستون سر و کار نداریم و منظور از موتور، در واقع اجزائی است که به طور جداگانه اما هماهنگ برای یک هدف خاص فعالیت میکنند.
در این سری مقالات تیپهای شخصیتی اذیتکننده را بررسی خواهیم کرد و راههای مواجه با آنها را در کنار هم مرور میکنیم.