مقالات
مکانیزم موتور مولد (Engine Builder) یکی از مکانیزمهایی است که درصد خوبی از بازیهای امروزی کم و بیش از آن در بطن گیمپلی خود استفاده میکنند و جالب آن است که این مسئله موجب تکراری و خسته کننده شدن این مکانیزم نشده و همچنان شاهد ایدههای جدید در گیمپلی بوردگیمها با بهره گیری از این مکانیزم هستیم. البته باید ذکر کرد که در اینجا ما با سیلندر و پیستون سر و کار نداریم و منظور از موتور، در واقع اجزائی است که به طور جداگانه اما هماهنگ برای یک هدف خاص فعالیت میکنند.
آدمکهای لگویی از دههی هفتاد میلادی به دنیای لگو وارد شده و نقش بسیار مهمی را در راستای گسترش محصولات این کمپانی ایفا کردند. استقبال از این آدمکها به قدری قابل توجه بود که لگو به مرور از آنها در بیشتر سریهای خود استفاده کرد تا بتواند دنیای لگو را زندهتر کند. همچنین این آدمکها در ادامه به لگو امکان استفاده از لایسنسهای سینمایی برای اضافه کردن آنها به دنیای لگو را داد که همین موضوع سبب گسترش هر چه بیشتر مخاطبان این سرگرمی گشت.
در این سری مقالات تیپهای شخصیتی اذیتکننده را بررسی خواهیم کرد و راههای مواجه با آنها را در کنار هم مرور میکنیم.
اکنون که مدت زیادی به عرضهی عنوان شدیدا مورد انتظار «پندمیک لگاسی: فصل صفر» باقی نمانده، بد نیست تا مروری کنیم بر انتظاراتی که از این عنوان داریم و چه اشتباهات و کاستیهایی در نسخههای قبلی این مجموعه بودند که دلمان میخواهد این بار دیگر شاهد آنها نباشیم.
با ما و بررسی بهترین عناوین با محوریت دنیای استار وارز، همراه باشید.
در این سری مقالات تیپهای شخصیتی اذیتکننده را بررسی خواهیم کرد و راههای مواجه با آنها را در کنار هم مرور میکنیم.
من قبلاً ویدیوگیم را ترجیح میدادم اما حالا در این مطلب میخواهم دلیل این که به تدریج بیشتر به سمت بردگیم کشیده شدم را با شما به اشتراک بگذارم.
در این سری مقالات تیپهای شخصیتی اذیتکننده را بررسی خواهیم کرد و راههای مواجه با آنها را در کنار هم مرور میکنیم.