شروع کار ۴ کمپین جدید برای جذب سرمایه در وب‌سایت Gamefound

11 اسفند 1399 | 12:11

کمپانی Gamefound از عناوین جدیدی رونمایی کرد تا بتواند با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی کمپینی برای بازی‌های «Skyrim»، «Domain of Mirza Noctis»، «Gaijin» و «The Monster Invasion» راه‌اندازی کند.

وب سایت Gamefound از پروژه‌های جدیدی رونمایی کرد که در چند ماه آینده برای جذب سرمایه در این وب‌سایت قرار خواهند گرفت.

اولین بازی در این پروژه، بردگیم «Skyrim» است که توسط کمپانی «Modiphius Entertainment» منتشر می‌گردد. این بردگیم الهام گرفته از قسمت پنجم از سری بازی‌های «Elder Scrolls» به نام Skyrim است که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی فانتزی در دهه گذشته به شمار می‌رود. بازیکنان در سرزمین‌های یخ زده Skyrim پرسه زده، با هیولاها مبارزه کرده و مهارت‌هایشان را بهبود می‌بخشند تا رمز و راز بازگشت اژدها و ارتباطش با اژدهازاده را کشف کنند. جزئیات زیادی در مورد این بردگیم گفته نشده است، اما با توجه به پیشینه کمپانی Modiphius در بازی‌های نقش آفرینی، Skyrim می‌تواند به یک بازی قدرتمند در این حوزه بدل شود. کمپانی Modiphius به عنوان ناشر بازی جنگی مینیاتوری «The Elder Scrolls: Call to Arms» در سال ۲۰۱۹ و نیز بردگیم «Fallout: Wasteland Warfare» در سال ۲۰۱۸ شناخته می‌شود. انتظار می‌رود کمپین «Gamefound» برای Skyrim در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

بازی «Domain of Mirza Noctis» چهارمین قسمت از مجموعه «HEXplore It» است که در ادامه بازی‌های «The Valley of the Dead King»، «The Forests of Admiron» و «The Sands of Shurax» طراحی و ساخته شده است. این سری که توسط طراحان مشهوری چون «Kat Kimoundri»، «Nathan Loos» و «Jonathan Mariucci» طراحی شده است، حاوی صدها کارت منحصر به فرد بوده و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا شخصیت‌های خود را شخصی سازی کرده و ماجراجویی‌های بی‌حد و مرزی را کشف و تجربه کنند. با یک سرمایه گذاری گسترده برای Mirza Noctis، کمپین این بازی در آوریل امسال در Gamefound شروع خواهد شد.

«Awaken Realms Lite»، شاخه جدیدی از کمپانی قدرتمند Awaken Realms است که به تازگی کمپین بازی جدید خود را با نام «Gaijin» در Gamefound آغاز کرده است. Gaijin یک بردگیم دارای سبک سایبرپانک پساآخرالزمانی (Post-apocalyptic cyberpunk) است. ۱ تا ۴ بازیکن برای بقای خود تلاش کرده و برنامه‌های خود را همزمان در دو جهان دنبال می‌کنند. این بازی شامل یک نقشه گسترده از شهر و همچنین یک نقشه از شبکه فضای مجازی است که در آن بازیکنان سناریوهای مختلف را تجربه کرده، شهرت کسب کرده و در نهایت قدرت‌های خود را به وسیله تغییر برخی از اجزای بدنشان ارتقا می‌دهند. کمپین Gaijin قرار است در ماه مه ۲۰۲۱ در GameFound راه اندازی شود.

بازی «The Monster Invasion» توسط کمپانی «Petersen Games»، ناشر پشت پرده بازی نام آشنای «Cthulhu Wars»، به Gamefound می‌پیوندد. ورود The Monster Invasion به کمپین Gamefound تنها با یک بازی صورت نمی‌گیرد، بلکه ۴ بازی از ۴ طراح متفاوت که همه آن‌ها راجع به هیولاها هستند، وارد این کمپین می‌شوند. اولین بازی در این گروه ۴تایی که توسط Sandy Petersen طراحی شده، «Invasion of the Brood» است. دومین بازی، «Potions & Profits» با طراحی «Zoran Dobrijevic»، در قلمرویی اتفاق می‌افتد که حتی رویاهای سحرآمیز هم ارزش و قیمتی دارند. بازی سوم از این گروه یعنی«Marry the Monster»، طراحی شده توسط «Zoran Dobrijevic» و «Arthur Petersen»، یک بازی خنده دار است که در آن بازیکنان هیولا را فریب می دهند تا رقبای خود را از میان بردارند. و در آخر، «Evacuate» که به دست «Tony Mastrangeli» و «Jeff Petersen» به طور مشترک طراحی شده است. دنیای این بازی جایی است که در آن شما باید تنها از سایر بازیکنان سریعتر باشید و سرعت عمل بیشتر از سایر هیولاها اهمیتی ندارد. کمپین Monster Invasion متعلق به کمپانی Petersen در ماه ژوئن امسال در Gamefound راه اندازی می‌گردد.

دیدگاه شما

درحال ثبت اطلاعات....