راهاندازی کمپین کیکاستارتر چند بازی نامآشنا در ماه مارس
کمپین کیکاستارتر بازیهای نامآشنایی چون Meeples and Monsters، Gloom، Stellaris و Monuments برای جمعآوری کمکهای مردمی به منظور تامین بودجه راهاندازی شد.
کمپین کیکاستارتر چهار مورد از عناوین دنیای بردگیم آغاز شد
بازیکنان باید شورای تاریکی را از طریق جذب نیرو، به روزرسانی و مبارزه تا رسیدن به پیروزی، شکست داده و شهر روآن (Rowan) را نجات دهند. بازی «Meeples & Monsters» توسط «Ole Steiness» که بیشتر به خاطر طراحی بازیهایی مانند «Champions of Midgard» و «Police Precinct» شهرت دارد، طراحی شده است. این بازی با استفاده از مکانیزمهای دک بیلدینگ (deck-building) و کارگر گذاری (worker placement)، برای ۱ الی ۴ بازیکن بالای ۱۳ سال طراحی شده و در حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه به طول میانجامد. بازیکنان باید مردم شهر را به خدمت بگیرند تا آنان را به متحدان قدرتمندی در جنگ آینده تبدیل کنند. آنها همچنین برای به دست آوردن جوایز و افزایش گزینههای کارگر گذاری در طول بازی، شهر را ارتقا و بهبود میدهند. سرانجام، آنها برای از بین بردن دشمنانی که شهر را محاصره کردهاند، با این دشمنان مبارزه میکنند. کمپین کیک استارتر این عنوان که در حال حاضر به مبلغی برابر با ۱۰ برابر هدف خود در جمعآوری کمکهای مردمی دست یافته است و توسط AEG اداره میشود، در روز جمعه ۱۹ مارس ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید و تاریخ عرضه آن به بازار ماه مارس ۲۰۲۲ تخمین زده شده است.
«Monuments» یک بردگیم تمدن سازی است که هدف آن در اسرع وقت ساختن یک بنای یادبودی که نمادی از تمدن است، هم زمان با مدیریت امپراتوری و مردم آن میباشد. این بازی توسط مارتین لوئیج (Martin Looij) طراحی شده است و برای ۱ تا ۴ بازیکن بالای ۱۰ سال در نظر گرفته شده و تقریبا در مدت ۱ الی ۲ ساعت بازی میشود.
هر بازیکن دارای مجموعه ۱۰تایی از کارت اکشن است که میتواند در طول بازی برای در اختیار گرفتن اقدامات بهتر به روزرسانی شود. یک بازیکن در نوبت خود ممکن است یک کارت اکشن از دست خود بازی کند، دستورالعمل آن را انجام داده و سپس کارت را دور بیندازد، یا به جای این کار میتواند همه دستهای دور ریخته شده را دوباره به دست خود برگرداند. این بازی پس از دوري كه يك بازيكن ساختن بناي خود را تمام میکند، به پايان ميرسد اما در آن مرحله بازيكني كه بيشترين امتیاز را داشته باشد برنده است.
در کمپین کیک استارتر ۳ نسخه از این بازی شامل Standard Retail Edition، Deluxe Edition و سرانجام Super Deluxe Edition وجود دارد که همگی در اهداف کششی و المانهای منابع متفاوت هستند. این کمپین با بیش از ۲۴۰ پشتیبان تنها مقدار کمی از هدف خود فاصله دارد و تا جمعه، ۲ آوریل ۲۰۲۱ ادامه پیدا کرده و انتظار میرود در دسامبر ۲۰۲۱ در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
کمپین «Gloomier» شامل عناوین «Gloomier: A Night at Hemlock Hall» (یک بازی کاملاً رقابتی و مستقل برای ۲ تا ۵ بازیکن)، «Gloom Grief Case» (یک جعبه ذخیره سازی لوکس که هر بازی Gloom که تاکنون تولید شده را در خود جای داده است) و «The Gloom Chronicles» (یک افزونه کوچک از سبک بازیهای کمپین) است. بازی The Gloomier: A Night at Hemlock Hall بازیکنان را مجبور میکند قبل از اینکه بمیرند بزرگترین مصیبتها را متحمل شوند و بابت تمام غم و اندوهی که دارند امتیازات منفی را کسب کنند. این بازی دارای کارتهای پلاستیکی شفافی است تا زمانی که غم و اندوه بازیکنان با آنها همراه است، آن غم را نشان داده و امتیاز شخصیتها را پیگیری کند. برنده بازیکنی است که بیشترین امتیاز منفی را داشته باشد و این امتیاز منفی به آنها اجازه میدهد در مورد روایت نهایی داستان تصمیم بگیرند. بازی مستقل جدید از پیامهای داستانی جدید که به طور ویژه طراحی شدهاند برخوردار بوده و شامل ۶ داستان تازه و ۱۴ مهمان جدید است که میتواند در نسخههای دیگر Gloom مورد استفاده قرار گیرد. بودجه کمپین کیک استارتر این بازی که توسط «Atlas Games» اداره میشود به مبلغی تا حدود ۵ برابر فراتر از هدف خود دست یافته است و تا پنجشنبه، ۸ آوریل ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. انتظار می رود Gloomier در ماه اکتبر ۲۰۲۱ به بازار عرضه گردد.
«Stellaris Infinite Legacy» بر اساس بازی کامپیوتری بسیار رایج «Stellaris» ساخته شده است که در درجه اول یک بازی 4x فضایی است. نسخه بردگیم این بازی به ۲ تا ۴ بازیکن (در افزونه Empires حداکثر ۶ نفر) اجازه میدهد تا با تعداد بیشماری از گونهها با توانایی شخصی سازی کارتهای پرتره، پرچم و سیاره در صفحه امپراتوری خود بازی کنند. بازیکنان با توسعه فناوری و فرهنگ خود، تمدن خود را بر روی چندین بازی گسترش میدهند و به مکانیسمهای جدید دسترسی پیدا میکنند. در این بازی یک درخت تکنولوژی بزرگ و متغیر و مسیرهای داستانی متعددی وجود دارد و فرآیند بازی Stellaris Infinite Legacy نیازمند یک برنامه ریزی همزمان در پشت صفحه بازی است. این جعبه از سینیهای پلاستیکی برای سازماندهی اجزایی استفاده میکند که فضای ذخیره سازی، چیدمان و تنظیم و نهایتا گیمپلی را راحتتر میکند. کمپین کیک استارتر این بازی، که توسط «Academy Games» اداره میشود، دارای دو سطح متفاوت برای تامین بودجه مورد نیاز خود است (یکی فقط با بازی اصلی و دیگری با افزونهها) و در حال حاضر به مبلغ مورد نیاز خود رسیده و با بیش از ۱۲۱۲۵ حامی، همچنان به جذب بودجه خود ادامه میدهد. این پروژه تا دوشنبه ۵ آوریل ۲۰۲۱ ادامه دارد و انتظار میرود Stellaris Infinite Legacy در آوریل ۲۰۲۲ در دسترس مخاطبانش قرار گیرد.
کمپین کیکاستارتر بازیهای نامآشنایی چون Meeples and Monsters، Gloom، Stellaris و Monuments برای جمعآوری کمکهای مردمی به منظور تامین بودجه راهاندازی شد.
کمپین کیکاستارتر چهار مورد از عناوین دنیای بردگیم آغاز شد
بازیکنان باید شورای تاریکی را از طریق جذب نیرو، به روزرسانی و مبارزه تا رسیدن به پیروزی، شکست داده و شهر روآن (Rowan) را نجات دهند. بازی «Meeples & Monsters» توسط «Ole Steiness» که بیشتر به خاطر طراحی بازیهایی مانند «Champions of Midgard» و «Police Precinct» شهرت دارد، طراحی شده است. این بازی با استفاده از مکانیزمهای دک بیلدینگ (deck-building) و کارگر گذاری (worker placement)، برای ۱ الی ۴ بازیکن بالای ۱۳ سال طراحی شده و در حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه به طول میانجامد. بازیکنان باید مردم شهر را به خدمت بگیرند تا آنان را به متحدان قدرتمندی در جنگ آینده تبدیل کنند. آنها همچنین برای به دست آوردن جوایز و افزایش گزینههای کارگر گذاری در طول بازی، شهر را ارتقا و بهبود میدهند. سرانجام، آنها برای از بین بردن دشمنانی که شهر را محاصره کردهاند، با این دشمنان مبارزه میکنند. کمپین کیک استارتر این عنوان که در حال حاضر به مبلغی برابر با ۱۰ برابر هدف خود در جمعآوری کمکهای مردمی دست یافته است و توسط AEG اداره میشود، در روز جمعه ۱۹ مارس ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید و تاریخ عرضه آن به بازار ماه مارس ۲۰۲۲ تخمین زده شده است.
«Monuments» یک بردگیم تمدن سازی است که هدف آن در اسرع وقت ساختن یک بنای یادبودی که نمادی از تمدن است، هم زمان با مدیریت امپراتوری و مردم آن میباشد. این بازی توسط مارتین لوئیج (Martin Looij) طراحی شده است و برای ۱ تا ۴ بازیکن بالای ۱۰ سال در نظر گرفته شده و تقریبا در مدت ۱ الی ۲ ساعت بازی میشود.
هر بازیکن دارای مجموعه ۱۰تایی از کارت اکشن است که میتواند در طول بازی برای در اختیار گرفتن اقدامات بهتر به روزرسانی شود. یک بازیکن در نوبت خود ممکن است یک کارت اکشن از دست خود بازی کند، دستورالعمل آن را انجام داده و سپس کارت را دور بیندازد، یا به جای این کار میتواند همه دستهای دور ریخته شده را دوباره به دست خود برگرداند. این بازی پس از دوري كه يك بازيكن ساختن بناي خود را تمام میکند، به پايان ميرسد اما در آن مرحله بازيكني كه بيشترين امتیاز را داشته باشد برنده است.
در کمپین کیک استارتر ۳ نسخه از این بازی شامل Standard Retail Edition، Deluxe Edition و سرانجام Super Deluxe Edition وجود دارد که همگی در اهداف کششی و المانهای منابع متفاوت هستند. این کمپین با بیش از ۲۴۰ پشتیبان تنها مقدار کمی از هدف خود فاصله دارد و تا جمعه، ۲ آوریل ۲۰۲۱ ادامه پیدا کرده و انتظار میرود در دسامبر ۲۰۲۱ در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
کمپین «Gloomier» شامل عناوین «Gloomier: A Night at Hemlock Hall» (یک بازی کاملاً رقابتی و مستقل برای ۲ تا ۵ بازیکن)، «Gloom Grief Case» (یک جعبه ذخیره سازی لوکس که هر بازی Gloom که تاکنون تولید شده را در خود جای داده است) و «The Gloom Chronicles» (یک افزونه کوچک از سبک بازیهای کمپین) است. بازی The Gloomier: A Night at Hemlock Hall بازیکنان را مجبور میکند قبل از اینکه بمیرند بزرگترین مصیبتها را متحمل شوند و بابت تمام غم و اندوهی که دارند امتیازات منفی را کسب کنند. این بازی دارای کارتهای پلاستیکی شفافی است تا زمانی که غم و اندوه بازیکنان با آنها همراه است، آن غم را نشان داده و امتیاز شخصیتها را پیگیری کند. برنده بازیکنی است که بیشترین امتیاز منفی را داشته باشد و این امتیاز منفی به آنها اجازه میدهد در مورد روایت نهایی داستان تصمیم بگیرند. بازی مستقل جدید از پیامهای داستانی جدید که به طور ویژه طراحی شدهاند برخوردار بوده و شامل ۶ داستان تازه و ۱۴ مهمان جدید است که میتواند در نسخههای دیگر Gloom مورد استفاده قرار گیرد. بودجه کمپین کیک استارتر این بازی که توسط «Atlas Games» اداره میشود به مبلغی تا حدود ۵ برابر فراتر از هدف خود دست یافته است و تا پنجشنبه، ۸ آوریل ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. انتظار می رود Gloomier در ماه اکتبر ۲۰۲۱ به بازار عرضه گردد.
«Stellaris Infinite Legacy» بر اساس بازی کامپیوتری بسیار رایج «Stellaris» ساخته شده است که در درجه اول یک بازی 4x فضایی است. نسخه بردگیم این بازی به ۲ تا ۴ بازیکن (در افزونه Empires حداکثر ۶ نفر) اجازه میدهد تا با تعداد بیشماری از گونهها با توانایی شخصی سازی کارتهای پرتره، پرچم و سیاره در صفحه امپراتوری خود بازی کنند. بازیکنان با توسعه فناوری و فرهنگ خود، تمدن خود را بر روی چندین بازی گسترش میدهند و به مکانیسمهای جدید دسترسی پیدا میکنند. در این بازی یک درخت تکنولوژی بزرگ و متغیر و مسیرهای داستانی متعددی وجود دارد و فرآیند بازی Stellaris Infinite Legacy نیازمند یک برنامه ریزی همزمان در پشت صفحه بازی است. این جعبه از سینیهای پلاستیکی برای سازماندهی اجزایی استفاده میکند که فضای ذخیره سازی، چیدمان و تنظیم و نهایتا گیمپلی را راحتتر میکند. کمپین کیک استارتر این بازی، که توسط «Academy Games» اداره میشود، دارای دو سطح متفاوت برای تامین بودجه مورد نیاز خود است (یکی فقط با بازی اصلی و دیگری با افزونهها) و در حال حاضر به مبلغ مورد نیاز خود رسیده و با بیش از ۱۲۱۲۵ حامی، همچنان به جذب بودجه خود ادامه میدهد. این پروژه تا دوشنبه ۵ آوریل ۲۰۲۱ ادامه دارد و انتظار میرود Stellaris Infinite Legacy در آوریل ۲۰۲۲ در دسترس مخاطبانش قرار گیرد.
دیدگاه شما