اخبار جدید از «Climate Change» و «UNO»

9 فروردین 1400 | 16:35

کمپانی «CMYK» در طی یک همکاری مشترک با «Matteo Menapace» از بردگیم جدید «Climate Change Daybreak» رونمایی کرد. از طرف دیگر، اخبار تازه‌ای از راه‌اندازی یک Game Show برای بازی UNO در تلویزیون منتشر شده است.

در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱، الکس مارشال از نیویورک تایمز، در مقاله‌ای درباره طراح نام آشنا مت لیاکوک (Matt Leacock) و یک طرح بازی که هم اکنون در دست ساخت است، توضیح داد.

لیاکوک در توضیحاتی در ادامه این خبر اضافه می‌کند که عنوان این بازی مورد بحث «Climate Change Daybreak» است و به طور مشترک توسط «Matteo Menapace» و کمپانی «CMYK» (به عنوان ناشر) طراحی شده است. در ادامه بخشی از این مقاله آورده شده است:

اگرچه ایده ساخت یک بازی سرگرم کننده در مورد بیماری‌های واگیردار سخت و بعید به نظر می‌رسد، لیکاک عقیده دارد که ساخت بازی‌های سرگرم کننده‌ای که از تغییر آب و هوا نشات می‌گیرند حتی سخت‌تر هم هست. وی در یک مصاحبه تلفنی با سانیوال در کالیفرنیا که اتفاقا محل زندگی خودش هم هست، گفت: «من قبلاً هرگز سعی نکرده‌ام بازی‌ای خلق کنم که به علم مرتبط و وفادار باشد».

لیاکوک افزود: «عنوان Pandemic در مورد ایجاد احساس تنش بود، اما Climate Crisis بلندپروازی‌های بالاتری دارد.» وی علاوه بر خلق یک سرگرمی جذاب، امیدوار است که این بازی جدید بتواند عملکرد افراد را در دنیای واقعی نیز تغییر دهد. 

وی گفت: «من یک فرصت بزرگ برای تهیه یک بازی همکاری مشترک که نسبت به سایر بازی‌ها تفاوت ایجاد می‌کند، به دست آوردم و ابدا قصد ندارم این فرصت را از دست بدهم».

وب‌سایت Climate Crisis دارای مقالات متعددی از Menapace در مورد ریشه‌های تلاش مشترک آن‌ها در طراحی، گزینه‌هایی که باعث طراحی شده‌اند و مروری بر نحوه عملکرد بازی است. خلاصه‌ای از عنوان Climate Change Daybreak در زیر آورده شده است:

«هر بازیکن یک قدرت جهانی را کنترل می‌کند و با استفاده از سیاست‌ها و فن آوری‌ها، هم موتور گرمایش جهانی را از بین می‌برد و هم جوامع مقاومتی را ایجاد می‌کند تا مردم را از بحران‌های تهدید کننده زندگی محافظت کند.

اگر دمای کره زمین خیلی زیاد شود یا افراد زیادی از هر قدرت جهانی دچار بحران شوند، همه بازنده می‌شوند. اما اگر همه با هم کار کنند تا میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را به صفر برسانند، همگی برنده خواهند شد».

در طول فوریه ۲۰۲۱ تعدادی از اخبار بازی نشانه گذاری شده‌اند که خبرهای آن‌ها هنوز در این وب‌سایت منتشر نشده‌اند، بنابراین اجازه دهید تا در مورد یک عنوان مرتبط با این موضوع اطلاعات لازم را به شما بدهم.

در فوریه ۲۰۲۱، کمپانی «Mattel» اعلام کرد که در حال بهبود و توسعه بازی کارتی UNO به یک فیلم متحرک زنده است  که با توجه به آنچه UNO تا به حال بوده و کاری که انجام داده یک عملکرد عجیب به نظر می‌رسد. با این وجود، هنگامی که شما صاحب مارک پرفروش‌ترین بازی کارتی در جهان هستید، قابل حدس است که می‌خواهید راهکارهای جدیدی را ارائه دهید تا آن مارک در مقابل مردم همیشه حضور داشته باشد. 

در این بخش خبری گزیده‌ای از خبرهای مرتبط با UNO آورده شده است.

Mattel Films این پروژه را با همراهی لیل یکتی (Lil Yachty) ، رپر نامزد گرمی، انجام خواهد داد. علاوه بر این، «Quality Control's Kevin "Coach K" Lee»، «Pierre "P" Thomas» و برایان شر (Brian Sher) محتوای لازم را برای «Quality Films» تولید می¬کنند. «Marcy Kelly» فیلم نامه کمدی اکشن «Heist» را نوشت که در دنیای زیرزمینی هیپ هاپ «Atlanta» بنا شده است. رابی برنر (Robbie Brenner)، تهیه کننده اجرایی، و کوین مک کئون، تهیه کننده ناظر، پروژه Mattel Films را بر عهده دارند.

برنر گفت: «در Mattel Films ، ما به دنبال کشف داستان‌هایی هستیم که برندهای ما را از راه‌های غیر منتظره‌ای زنده می‌کند. UNO یک بازی فراتر از نسل‌ها و فرهنگ‌ها است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با لیل یکتی و همچنین «Coach, P» و برایان شر هستیم تا بازی کلاسیک UNO را به یک ماجراجویی اکشن-کمدی تبدیل کنیم».

یکتی همچنین افزود: «من از همکاری با Mattel و حضور در این فیلم بسیار هیجان زده هستم. من از کودکی بازی کارتی UNO را انجام می‌دادم و همچنان هم به بازی با آن ادامه می‌دهم، بنابراین تبدیل آن به فیلمی براساس صحنه هیپ هاپ Atlanta که من در آن حضور داشتم واقعاً فوق‌العاده و باورنکردنی است و حس بسیار نزدیکی به بودن در خانه به من می‌دهد».

این اخبار به دنبال خبرهای نوامبر ۲۰۲۰، همانطور که توسط The Wrap گزارش شد، مبنی بر این است که Mattel یک معامله تلویزیونی برای UNO انجام داده است. در اینجا گزیده‌ای از آن مقاله آورده شده است:

«The UNO Game Show» به عنوان یک مسابقه تلویزیونی «larger-than-life televised competition» توصیف می‌شود که چهار تیم در آن حضور دارند تا یکی از آنان قهرمان نهایی UNO شوند. این نمایش برنامه ریزی شده شامل مشارکت مخاطبان، چالش‌های فیزیکی فوق‌العاده و جزئیاتی که اهمیت کمتری دارند، است.

اقتباس قبلی این Game Show در سال ۲۰۱۳ در کمپانی Gurin ارائه و بهبود داده شد اما در جهت تولید یک سری تلوزیونی پیش نرفت».

بونت در بیانیه‌ای گفت: «UNO محبوب‌ترین بازی در جهان است و در فرهنگ پاپ یکی از موارد برجسته به شمار می‌رود که همین موضوع این بازی را به یک گزینه ایده‌آل برای ساخت یک Game Show واقعی تبدیل می‌کند».

دیدگاه شما

درحال ثبت اطلاعات....